Har du eller din praksis behov for hjælp til Pharmo? Skriv til info@pharmo.dk.
Har du eller din praksis behov for hjælp til brugen af Pharmo? Skriv til info@pharmo.dk.
Lav gerne en kort beskrivelse af dit problem, så kontakter vi jer snarest muligt.
Har du konkrete ønsker, ris/ros til Pharmo, så modtager vi gerne dette. Vi bestræber os på at opfylde indkomne ønsker.
Spørgsmål vedr. medicinbrug, lager og leveringstid kan afklares af dit lokale apotek.
Ja, har du behov for hjælp til opsætning eller generel introduktion, så hjælper vi også gerne med dette. Det gælder uanset om du er ny eller eksisterende bruger.
Vi kan med fordel se med på jeres skærm via TeamViewer. En typisk gennemgang tager ca. 30 min.
Skriv til info@pharmo.dk for nærmere aftale.
Med Pharmo sender du dine recepter via vores veterinære receptserver. Pharmo-platformen er åben for alle apoteker, som måtte ønske at få adgang.
Ja, det er muligt at får tilføjet flere apoteker.
De fleste klinikker foretager deres praksisbestilling hos ét apotek. Skulle du ønske at få flere apoteker tilgængelig i forbindelse med afsendelse af praksisbestilling, kan du skrive til info@pharmo.dk
Vi har aktuelt registreret stregkoder på ca. 1.400 produkter. Skulle du opleve problemer med scanning af et produkt, kan du hjælpe med til registreringen af dette.
Registrér stregkoder for produktVores ambition er at alle produkter, som indeholder en stregkode skal kunne scannes.
Pharmo indeholder de produkter som du bestiller på dit lokale vet apotek. Det gælder alle veterinærprodukter og i et vist omfang også humanpræparater, frihandelsprodukter mv.
Skulle du have ønsker til produktoprettelser, kan du sende dem til info@pharmo.dk